Lydia Krabbendam

Essays naar aanleiding van het hoorcollege van Lydia Krabbendam

Essay n.a.v. hoorcollege Lydia Krabbendam – Tom Hogendoorn

Essay 3 Ad Goverde Marketing en onderwijs Belangrijk voor het leren is motivatie. Wil een student zelf leren (intrinsiek) of moet hij van thuis (extrinsiek), dat geeft een verschil in houding van de student naar de leerstof. Een krachtige motivatiefactor in het volwassenen-beroepsonderwijs is de student die met de opleiding promotie kan maken. Studenten met die achtergrond willen alles weten, daar is geen marketing voor nodig. De jongere student is nog niet zo doelgericht en kan wel wat marketing gebruiken.

Succes is een keuze

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s